Sunday, June 5, 2016

Sambungan kisah

Tolong saya kak...

saya dah habis banyak duit... muka saya masih macamni.. malah makin teruk.. saya malu...

serba salah sy dibuatnya.. mana tak nya.. saya sendiri jual product orang.. bukan semua product saya cuba.. bukan saya jual skincare..sy jual foundation jee.. 

kak.. tolong kak...

terngiang2 perkataan tu diminda sy.. dari situ lah permulaan product Lovely qiss ni...

dulu, saya pun guna kosmetik yang ada bahan kimia..Mujurlah saya jenis tak sabar.. bila keuar ruam dekat bawah bibir, saya terus stop pakai... saya cuma guna sabun madu je.. takut sangat kene cencer kulit masatu...

tapi sekarang tak risau dah sebab saya berjaya menghasilkan product berkualiti yang lulus kkm dan bebas bahan kimia malah saya nak tolong ramai orang bebaskan kulit dia dari bahan kimia! 

Lovely qiss whitening booster serum bukan biasa biasa.

selain memutihkan , ia juga berfungsi untuk menegangkan kulit, (hilangkan kedut)mengecutkan jerawat, memudahkan pengeluaran toksin dalam kulit (maksudnya jerawat2 tu tk yah picit2 lagi. dia akn jadi lembut dan keluar dengan sendiri. ) 
jangan terkejut kalau jerawat yang keluar tu busuk, kuning, atau keras macam batu.terima lah hakikat, tu la yang korang simpan dalam kulit berabad2 lamanya..tu la sebab guna kosmetik berkimia.cuba la korang bayangkan kalau benda tu ada kat dalam kulit korang. so jangan la tanya kenapa boleh kene cencer kulit.

proses ni memakan masa selama 2-4 hari sahaja. kemudian proses penyembuhan luka jerawat dan menghilangkan bekas jerawat akan berlaku.

sekarang, saya dengan yakin mampu menerangkan dan menolong mereka yang mempunyai masalah kulit.

pengalaman saya sendiri sebagai pengasas Lovely qiss, saya mencuba sendiri product ni... pada hari ke 3 penggunaan saya, keluar jerawat sangat sakit . seumur hidup saya belum pernah ada jerawat yang sebegitu.. saya sapukan dengan LQ serum.. esok pagi, jerawat tu jadi lembut dan terkeluar sikit.. saya geram sangat sb sakit jika tersentuh.. saya amik keputusan untuk memicit.. bayangkan lah, baru tersentuh, memancut keluar benda warna putih, cair, busuk dan lembik.. saya picit lagi.. keluar sangat banyak seperti nanah.. kemudian diakhiri dengan seketul warna putih keras.... barulah berhenti keluar yang putih2 tu.. kemudian jerawat terus kecut...tak tumbuh lagi setakat ni hehe..

kini saya pengguna setia Lovely qiss serum dan ingin berkongsi dengan anda ❤️


terima kasih ❤️

-0178221811



 
tanpa edit ya

 

 

 

 

 


No comments:

iklan

like here

paid

PaidVerts

Nak duit tak?? Click laaaa